Sunday, March 1

TAMAN TEMA AIR PANCUT KTM STATION, IPOH PERAK

Hye semua!

Balik dari Mydin Mall Meru Raya,saje ler lalu kat jalan KTM Ipoh tue..bila dah lalu kat situ anak-anak pun apa lagi ajak singgah ler..mula-mula malas jugak nak singgah..bukan apa kat situ susah betul nak parking kereta..sesak dan penuh dengan orang ramai..terpaksa ler parking kereta jauh-jauh..huhuhu...




Dah lama sebenarnya rose tak singgah kat KTM Ipoh nie..dulu-dulu masa belum ada taman tema air pancut nie rajin jugak rose,suami dan anak-anak lepak kat sini..sebelum nie taman KTM Ipoh nie memang dah ada..sebelum nie jugak terdapat banyak gerai-gerai yang menjual makanan dan sebagainya...cuma sekarang gerai-gerai makanan kat sini semua dah berpindah ke tempat lain. 






Masa dulu-dulu Ipoh nie sunyi jer, tiada tempat-tempat yang menarik untuk kita kunjungi. Namun sekarang suasana semakin berubah dari hari ke hari. Kini Ipoh dah banyak berubah dah makin cantik dan dipenuhi dengan lampu-lampu yang berwarna warni. Ada satu lagi tempat yang menarik untuk kita lawati pada waktu malam selain KTM Ipoh nie..I City Ipoh (River Walk Kinta RiverFront) jugak dipenuhi dengan lampu-lampu yang sangat cantik dan indah..:)

No comments:

Post a Comment