Tuesday, September 22

PRODUK SKINCARE TERBARU AMEENA KSK III

Hye semua :)


Inginkan skincare yang betul efektif? Kesan cepat dan selamat. Jangan pening-pening, cubalah Ameena KSK III - Menjadikan kulit anda kelihatan muda daripada usia sebenar. Produk 3 dalam 1 Rahsia Keistimewaan Pertama Kali Di Malaysia.



BIOMIST / SKINTOX / COLLESHINES

✔ Memberikan kulit lembap, tidak berminyak, tidak kering, cantik dan sihat .
✔ Memberikan Kulit lebih Bergetah dan menggebukan .
✔ Menjadikan kulit bersinar nafas baru secara semulajadi.
✔ Menghilangkan kulit kusam & kulit yang tidak bermaya. 
✔ Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
✔ Menghilangkan sel kulit mati.
✔ Mengecutkan jerawat dengan pantas 
✔ Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
✔ Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
✔ Mengecilkan pori-pori yang terbuka luas 
✔ Menstabilkan tekanan darah.
✔ Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
✔ Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
✔ Bertindak sebagai Anti-Bodi dalam badan.
✔ Memberikan tenaga serta merta.
✔ Memberikan tidur yang nyenyak. 
✔ Melawaskan pembuangan membuang toksin dalam badan.
✔ Meningkatkan kadar metabolisme badan.


Ameena KSK lll adalah merupakan produk gabungan formula Negara Jepun dan Malaysia , ia bertaraf antarabangsa. Kandungan bahan adalah unik berkualiti serta semulajadi yang mengabungkan ramuan amat sesuai untuk setiap golongan wanita mahupun lelaki untuk lapisan umur 25 tahun ke atas. Keistimewa tersendiri bagi dalaman dan luar khas untuk kulit wajah menjadi lebih lembap , bergetah , licin, lembut, bersih dan gebu serta berseri.




Terdapat 3 produk di dalam satu Pek - 
AMEENA KSK lll

Biomist
Sejenis botol cecair pakai semburan halus cepat meresap ke dalam kulit muka yang mempunyai kelebihan anti penuaan menghilangkan garis garis halus, memberi kulit tegang dan lembut dalam masa 3 minit dengan pantas.

Skintox 
Sejenis cecair yang mudah diminum dan dihadam.Mempunyai 7 sachet dalam 1 kotak untuk penggunaan selama 7 hari. Hanya koyak dan minum, tidak perlu bancuh atau kunyah. Fokus utama adalah mengeluarkan toksin bakteria dalam kulit badan , ia juga merawat dari dalam badan mampu membuang kuman( ulat resdung ). Kelebihan kesan yang agak cepat dan pengguna perlu perbanyakan minum air masak.

Colleshines
Sejenis cecair yang mudah diminum dan dihadam. Normal mempunyai 7 sachet dalam 1 kotak untuk penggunaan selama 7 hari.
#Extra Eklusif* dengan tambahan 6 sachet lagi. Ia amat sesuai bagi mereka yang menginginkan penjagaan luaran dan dalaman dalam masa SINGKAT.
Fokus utama adalah untuk menganjalkan kulit dari dalam lebih bergetah, putih dan bagi mengawal kesihatan tubuh badan. Ia yang diperbuat dari stem sel epal, stevia, madu, kolagen ikan rumpai laut yang berkualiti tinggi.

Step by Step We Focus

Ameena KSK lll Skintox 

Skintox bakal dilancarkan sebagai pakej KSK lll,

Focus utama Skintox Ameena adalah menyahkan bakteria pada wajah kulit. Membersihkan dari dalaman. Nasihat kami Anda perlu membersih bahagian dalam kulit terlebih dahulu. Bagi cegah bakteria pada kulit dan menghalang ia merebak pada kulit

Ameena KSK lll Colleshines 

Selepas 7 hari anda menyahkan diri, Toksid kulit dengan skintox .
Anda perlu menambah collegen dalam kulit tubuh anda.
Pada setiap tahun collegen pada tubuh badan manusia akan berkurangan sebanyak 2%. Colleshines membantu menambahkan keanjalan kelembapan kulit menjadi kulit kembali muda. Kehilangan Collegen yang banyak akan membuat wajah menjadi lemah dan kulit cepat kusam dan tidak bermaya.

Ameena Biomist
Energy Cystal Skin Activator

Mengawal PH pada kulit wajah, merata tona kulit, tona tak sekata disebabkan asid PH terlalu tidak seimbang. Ini terjadi Kerana ia menambahkan tebal minyak pada wajah. Parut lama sukar hilang.
Apabila anda telah mula mengunakan kedua diatas.

Ameena KSK III Biomist 

Teknologi Jepun cepat bertindak menambah
Keanjalan kulit. Lebih lembab dan licin dari luaran. Ia sebagai Energy Crystal Skin Activator, membantu menegangkan kembali kulit semula.

Kulit anda akan kembali Licin, Anjal, 
Firmly, Glowing .



Luar Biasa KSK III Ameena.
Puan Yana dah dapat perubahan yang amat ketara.
Usia kulit Puan Yana jadi muda tidak seperti Usia sekarang.
Wajah Puan Yana jadi Mulus Licin Halus, Bergetah dan Berseri. 
Tiada masalah pada kulit muka.
 Formula baru ditemui.

Bagi sesiapa yang berminat dan ingin mendapatkan Produk Ameena KSK III sebelum pelancarannya, bolehlah hubungi di talian :

Telegram/Whatsapp
KSK III Ameena ke
018-4680613 (Puan Rose)
Facebook : Ameena Official

Semua wanita inginkan kulit wajah mulus, licin, halus, bergetah dan berseri seperti kulit wajah Puan Yana kan..rose sendiri pun tak sabar menunggu pelancaran produk Ameena KSK III ini. Semoga adanya Ameena KSK III ini boleh mencantikkan lagi semua wanita yang ada di luar sana, insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment

" Semua penulis akan mati. Hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang akan dapat membahagiakan dirimu di Akhirat nanti "
- Saidina Ali bin Abi Talib -
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

♥ LABEL ♥

3D Bathroom Floor Designs (1) Al-Fatihah (6) Baby Che Ta dan Zain (1) Baggy Shirt Murah (1) Banjir (1) Barang terpakai (4) Berhati2 Ketika Membeli Produk Minuman Atau Kesihatan (1) Birthday Mak Mentua (1) Bunga Kristal Pink (1) Contest Blog (2) Coretan Dari Felixia Yap (1) Cuti2 Malaysia (1) Deco Bilik Tidur Idaman (2) Deco Ruang Tamu Dan Dapur (1) Eco Park (1) Femininie Wash Harum Manja (1) FILM REVIEW (1) Film Review - Transformers : Age Of Extinction (1) From Taiping (2) Giveaway (14) Hadiah Dari Sponsor (1) Hadiah Follower 100 (1) Hadiah Menang Giveaway By Mamaniza.com (1) Happy Birthday (1) Happy Birthday Rosniwati (1) Happy New Year 2015 (1) Hardy Pastels Shawl - Koleksi Handmade Shawl (1) Hiasan 3D (1) Hot Spring Lubuk Timah Simpang Pulai (1) Ilmu Dan Pengetahuan (53) Info Kesihatan (14) Ipoh Perak (1) Jalan2 Bersama Family (11) Jamu Susuk Manja (1) Kenduri Kahwin (3) Kenyataan Akhbar Yg Dikeluarkan Oleh KKM (1) Kisah Makan (5) Koleksi Seri Hana (1) Kursus Pemjagaan Kesihatan (1) Laut Hindi (1) Majlis JasaMu Dikenang & Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (1) Majlis Pertunangan Sepupuku (1) Menang Segmen (1) Minuman Kesihatan (2) MrCendol (1) Mutiara Kata (2) MyHRMIS Cuti (1) Pelbagai Fungsi Kerongsang (1) Pengumuman Penangguhan Sesi Persekolahan Akibat Banjir (1) Percutian Bersama Family (1) Peringatan Bersama (37) Pesawat ADAM AIR Terhempas (1) Petua Kesihatan (19) Petua Stres (1) Petua Tradisional (1) PRAY FOR MH370 (3) Pray For Palestine (1) Produk Kecantikan (4) Produk Kesihatan (6) Resepi Air Lemon Teh (1) Resepi Biskut (2) Resepi Goreng (3) Resepi Kek (18) Resepi Masakan (21) Resepi Sihat (1) Review Jom Shopping (1) Review Makan (1) Review Produk Jamu Jelita (1) Review Produk Minuman (2) Salam Aidiladha (2) Salam Aidilfitri (1) Salam Jumaat (12) Salam Maal Hijrah (2) Salam Maulidur Rasul (2) Salam Penghulu Segala Hari (1) Segmen (3) Segmen - Saya Mahu Kad Raya Dayang deno (1) Segmen Bloglist (6) Segmen Bloglist Misya (2) Segmen Blogwalking (2) Segmen Duit Raya (1) Segmen Jom Raya 2015 By Sweet Rose (1) Segmen Saya Nak Design Header Blog/Facebook Raya (1) Segmen Tamat (1) Segmen U Follow I Follow (1) Sekolah DiTutup Esok Akibat Jerebu Teruk (1) Selamat Hari Ibu (1) Selamat Hari Malaysia (1) Selamat Hari Merdeka (3) Selamat Pagi (6) Senarai Pemenang (1) Serangan Asma Datang Lagi (1) Sultan Azlan Shah Mangkat (1) Sweet Dreams (1) Taman Botani (1) Terima Kasih Allah (1) The Liebster Award (1) Tip Ceriakan Hidup (2) Tips Berguna (1) Tips Keluarga Bahagia (2) Tips Kesihatan (16) Tips Persahabatan (1) Travelog (1) Ucapan (9) UlangTahun Kelahiran Sultan Perak (1) Vector Potret (1) Video Klip (1)

Blog Sweet Rose Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah